A5
Adamada
Afera
Agora SA
Akapit Press
Aksjomat
Albatros
Albus
Aletheia
All Kids Publis..
Alter
Amber
ANEKKE
Annapurna
Arkady
ArtRage
Arystoteles
Assouline
Austeria
B.est Toys
Babaryba
Bajka
Bajki-Grajki
Bard
Bezdroża
Bęc zmiana
Biblioteka Akus..
Biblioteka Śl..
Bis
Biuro literacki..
Bloomsbury UK
Bona
Book Cook
Books And Fun
Bosz
Box Candiy
BRESSER GmbH
Buchmann
Buki France
Burda Książki
Cass Film Enter..
Centrala
Centrum Archite..
Centrum Edukacj..
Chcę Robię Ma..
Cis
CoJaNaTo
Copernicus Cent..
Cyranka
Czarna Owca
Czarne
Czuły barbarzy..
CzytaLisek
Czytelnik
Debit
Djeco
Dolnośląskie
Dowody na istni..
Dragon
Dress Your Doll
Druganoga
Drzazgi
Drzewo Babel
Dwie Siostry
Dwukropek
Ebury Press
Echa
Edgard Kapitan ..
Edipresse Ksią..
Editio
Egmont
Egmont Komiksy
EMG
EneDueRabe
Entliczek
Esteri
Esteria
Ezop
Fabryka Słów
Fame Art
Feeria
Filia
Filo
Filtry
Finebooks
Format
FoxGames
FRAJDA
Fronda
Full Meal
Fundacja Andrze..
Fundacja State ..
G3
Galakta
Gale Force Nine
Galeria książ..
Games Factory P..
Gestalten
Gigamic
Granna
Greg
Grupa Wydawnicz..
GWP
Haba
Harde
Harmonia
HarperCollins
HarperKids
HBM Hugo-Bader ..
HIP
Hippocampus
HOBBITY
HUSKI
If
Ilustris
In Rock
Initium
Insignis
Instytut Pileck..
Iskry
IUVI
IUVI Games
Jaguar
Janod
Jedność
JellyCat
Jung-Off-Ska
K.E. Liber
Karakter
Kidimax
Kinderkulka
KIRIN
Kobiece
Kocur Bury
Kolegium Europy..
korporacja ha!a..
Kosmos Kosmos
Kropka
Krytyka polityc..
Książkowe Kli..
Kultura Gniewu
Kurc
Label Punks Pub..
Lacerta
Latarnik
Laurence King P..
LesDeglingos
Levyz
LEVYZ
Literackie
Literatura
Literówka
LittleLife
Lokator
Londji
Lottie Dolls
LovePolandDesig..
Lucrum Games
Luna
Łajka
MAC Edukacja
Macmillan Child..
MADD CAPP
Mag
Maildor
Mała Kurka
Mamania
Mamika
Mandioca
Mando
Marginesy
Marpress
Martel
Media Rodzina
MG
Międzynarodowe..
Miętówka
MiND
MindOK
Młody Book
Mon Petit Art
Monumi
Moondrive
Moses
MOULIN ROTY
Mova
Muchomor
Mudpuppy
Muduko
Multico
Muza
Muzeum Historii..
Muzeum Kinemato..
Muzeum Powstani..
Muzeum Sztuki N..
Muzeum Sztuki w..
Muzeum w Gliwic..
Muzeum Warszawy
mycitysomething
Na Szczyt
Narodowy Instyt..
Nasza Księgarn..
Natuli
nobell
noboco
Noir sur Blanc
Non Stop Comics
Nowa Baśń
Od Do
Officyna
Oficyna Wydawni..
Olesiejuk
Ongrys
Osnova
Ossolineum
Ostrogi
Ośrodek Karta
Otwarte
Papierowy Księ..
Papilon
Pascal
Pasja
Pauza
Phaidon
Piętka
PIW
Pixie crew
Planeta
Planeta Komiks..
Plus Plus
Pogotowie Kazik..
Pogotowie Kazik..
Pointa
Polarny Lis
Poradnia K
Post FACTUM
Powergraph
Poznańskie
Prestel Publish..
Próby
Prószyński
Publicat
Puffin
Puls
PWN
Rags'y
Random House
Random House
Random House1
Rebel
Rebis
Replika
Rizzoli
Ryżowe Okulary
Samo Sedno
Santoro London
SBM
Schirmer/Mosel ..
SCHLEICH
Scholastic
Scratch Europe
Scrunch
SEDNO
Sensus
Sic
Siedmioróg
Sierra Madre
Sine Qua Non
Skład Papieru ..
Slovart Publish..
Słowne
słowo/obraz te..
słowo/obraz te..
słowo/obraz te..
Smak słowa
Smart Books
Smart Game
Sonia Draga
Sonia Draga
SPIEGELBURG
Stapsis
Stara Szkoła
Steidl Publishe..
Stojo
Stowarzyszenie ..
Studio Blok
Supernowa
Szczeliny
Świat Książk..
Świetlik
Tactic
Tadam
Tajfuny
Tako
Taschen
tashka
Tata Robi Ksią..
Tatarak
Tekturka
teNeues
Thames & Hudson
The Purple Cow
Timof comics
TMC
ToTamto
Trefl
Trefl Books
Underdog Press
Universal Music
Universitas
Usborne
Vesper
Vis-a-Vis Etiud..
Visart
Vitra Design Mu..
WAB
Waneko
Warstwy
We need YA
Widnokrąg
Wielka Litera
Wilga
Wilk&Król
WINK
Wolno
WOODWAY
WSiP Wydawnictw..
Wyd. komiksowe
Wyd. Uniwersyte..
Wydawnictwo Aka..
Wydawnictwo M
Wydawnictwo MAG
Wydawnictwo Rel..
Wydawnictwo RM
Wysoki Zamek
Wytwórnia
Young
Yoyo Books
Yuhme
Zakamarki
Zielona Sowa
Znak
Znak Emotikon
Zwierciadło
Zygzaki
Zysk i S-ka
Ilustracje:Mariusz Gandzel
- 2 - 4 osoby
- od 12 lat
- 60 - 90 minu
- wydanie polskie
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia.
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały.
Na czym to polega?
Podczas rozgrywek w Wiedźmią Skałę każdy z graczy wykorzystuje własny zestaw płytek akcji, które będzie umieszczał w kociołku według własnego uznania. W swojej turze wybieramy 1 z dostępnych płytek i umieszczamy ją w taki sposób, by zakryć 2 puste pola swojego kociołka, a następnie wykonujemy akcje związane z zagranymi symbolami.
- Akcja energii - daje natychmiastowe punkty zwycięstwa poprzez łączenie obszarów na kryształowej kuli za pomocą ładunków energii.
- Akcja kryształu - służy do przesuwania kryształów znajdujących się w naszych kociołkach, co pozwala odblokować dodatkowe pola i wykonywać dodatkowe akcje.
- Akcja wiedźmy - pozwala na wystawianie i wysyłanie naszych wiedźm na obszary kryształowej kuli, dzięki czemu otrzymujemy punkty i spełniamy przepowiednie.
- Akcja różdżki - pozwala przesunąć pionek na torze różdżki, na którym czekają na nas dodatkowe punkty zwycięstwa i rozmaite bonusy.
- Akcja pentagramu - umożliwia poruszanie się pionkami po pentagramie, który pozwala uzyskać wartościowe żetony i dodatkowe płytki, które mogą pomóc w realizowaniu przyjętej strategii.
- Akcja zwoju - umożliwia zdobywanie cennych kart: zaklęć, które wzmacniają efekty naszych akcji oraz przepowiedni, czyli wysoko punktowanych celów sprawdzanych pod koniec gry.
Kluczowym elementem strategii w Wiedźmiej Skale jest zagrywanie płytek akcji w taki sposób, by grupować identyczne symbole, a tym samym zwiększać liczbę akcji danego rodzaju, które możemy jednorazowo wykonać.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Wiedźmia skała opiera się na prostym mechanizmie wyboru i zagrywania kafelków na planszę, oferując jednocześnie graczom różne strategie, za którymi mogą podążać. To od uczestników zależy, w którym kierunku pójdą i jakie akcje będą chcieli wzmocnić w danej rozgrywce.
- To gra wielu kluczowych decyzji. Od tego, jaki kafelek wybrać, poprzez to, jakie symbole będziemy chcieli ze sobą grupować, aż do kolejności wykonywanych akcji - wszystko zależy od gracza i taktyki, jaką obierze, a każdy ruch będzie miał znaczenie.
- Niezależnie od tego, czy dostępne kafelki doskonale łączą się z naszą strategią, czy też niekoniecznie, zagrane zawsze dadzą nam natychmiastowy efekt i popchną nas do przodu, dzięki czemu nie mamy poczucia marnowania tur.
- Dzięki temu, że jednorazowo korzystamy tylko z części naszych płytek akcji, w każdej partii spotykamy się z zupełnie innymi możliwościami i inną sytuacją na planszy, musimy też na nowo rozplanować swoją strategię.
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
-
- plansza
- 4 kociołki
- 60 płytek akcji
- 15 specjalnych płytek akcji
- 10 żetonów sów
- 48 wiedźm
- 80 ładunków energii
- 28 kryształów
- 40 zwojów
- 21 magicznych żetonów
- 12 pionków
- 4 zasłonki
- 4 znaczniki pozycji
- 3 arkusze pomocy
- 4 znaczniki zwierząt
- instrukcja
- Waga:1,75 kg
- Instrukcja i inne pliki:
- Pasujące koszulki:
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.